Qone8 startpagina

  • Sammy1

    Kan iemand mij svp. verlossen van de fokking qone8 startpagina in Chrome? ik heb van alles geprobeerd: instellingen van Google Chrome gewijzigd, register waarden verwijderd, met ccleaner, met Avg antivirus etc. maar niets helpt: als startpagina van Chrome krijg ik telkens de fokking: http://start.qone8.com/?type=hppp&ts=1398772730&from=ild&uid=HDS722512VLSA80_VN6C3ECCDE798DDE798DX

  • fazantje

    Hoi Sammy,

    Voer even deze stappen uit en plaats de logjes.

    Aan de hand van de logjes kunnen wij de besmetting er uit halen.

    Succes,

    Huib;)

  • Sammy1

    Het is gelukt: ik ben er vanaf! Thanks!

  • fazantje

    Hoi Sammy,

    Als je dit nog leest, plaats die logjes!!!!!

    Er blijven vaak resten van de besmettingen achter met alle gevolgen van dien.

    Dus plaats ze even zodat wij het kunnen beoordelen, en e.v.t. vervolg stappen.

    Groetjes Huib;)

  • Sammy1

    Hoi

    na de eerste scan was ik volgens protocol de malware scanlog naar een text file aan het exporteren maar dan ging iets mis: kreeg 1 fout bericht van windows dat zei dat er was 1 fout in het programma malware opgetreden en dat het moest worden afgesloten: daarna heb ik al de gequarantineerd objecten van de scan geschiedenis handmatigverwijderd dus is er geen spoor meer van die talloze bestanden, register waaarden etc.

  • fazantje

    Hoi Sammy,

    Mocht het er toch nog weer van komen, je weet ons te vinden.

    Groetjes Huib;)

  • Ron

    Ik volg het geploeter van jullie team al lang en heb jullie gelukkig nog nooit nodig gehad. Ik heb veel respect voor mensen die anderen willen helpen met hun problemen. Ga zo door toppers.

    Groet

    Ron

  • Ben

    Hallo Ron,

    We doen het graag en zo blijft computeren voor iedereen leuk.

    Maar bedankt voor dit bericht (tu)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.