Desktop PC start veel te lang op

  • Snowi

    Goedendag

    Ik heb een vraag. Als ik mijn desktop aan zet gaat deze normaal aan en als die is bij dat blauwe scherm waar welkom staat geschreven, word mijn scherm helemaal zwart en blijft het even zo voordat het verder naar de icoontjes gaat. Dit begon ineens begin van de week maar als die eenmaal aan is, werkt alles normaal. Dat is het enige wat ik heb.

    Zou iemand aub even kunnen kijken als het geen virus is. Mijn besturingssysteem is windows 7

    Alvast bedankt en wacht ik rustig mijn beurt af.

  • Jos H

    Lees dit eerst en voer het stappenplan uit: http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst-%28aangepaste-versie-dd-25-03-2014%29#msg-4625317

  • Jos H

    controleer via start , uitvoeren (msconfig (return)de tab opstarten eens wat er allemaal opstart.

  • Ben

    Hallo,

    Of kijk of je wel in veilige modus kan opstarten.

  • Snowi

    Goedemorgen

    Sorry dat ik zo laat ben.

    Ik ben nu pas uit bed.

    Kijk, dit start el allemaal op

    Ik heb ook een prtScrn van msconfig gemaakt maar het is wel onduidelijk, dus heb ik ze allemaal opgeschreven.

    Wat er allemaal opstart.

    Realtek Hd audio configuratie

    NVIDIA NVRAID

    InstallerLauncher van Bitdefender

    Microsoft Security Client

    Kies van Samsung

    Glary Utilities

    SSDMonit Application

    Adobe Reader and Acrobat Manager

    Ik kan ook opstarten in veiligemodus

  • Ben

    Hallo,

    En in veilige modus heb je geen problemen?

    Doe het volgende;

    Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.

    * Open het tabblad "Services“ en vink de optie ”Alle Microsoft services verbergen" aan.

    * Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"

    * Open nu het tabblad "Opstarten“ en klik op ”Alles uitschakelen"

    * Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.

    Start hierna de pc wel goed door?

  • Snowi

    Ik heb gedaan wat je hebt opgeschreven maar ook nadat alles is uitgeschakeld, start Glary utilities en SpyHunter gewoon met de pc op. Ik zie ze ook rechts onder bij dat pijltje op de balk staan. De Pc start nu wel helemaal door zonder de zwarte scherm na welkom. Dat is nu wel goed geworden maar wat veroorzaakt dat probleem?

    Groetjes

  • Ben

    Hallo,

    Dit zijn ook geen beste programma's Glary utilities en SpyHunter

    Nu moet je de programma's één voor één aanzetten om zo er achter te komen welk programma het probleem veroorzaakt.

  • Snowi

    Ik heb intussen alles al één voor één aangezet en de pc start gewoon door maar ik heb de twee programma's (Glary utilities en SpyHunter ) Verwijderd, dus zal één van deze twee de boosdoener geweest zijn. Jullie kennen de programma's, dus als jullie zeggen dat de programma's niet zo goed zijn, verwijder ik ze.

    Nu zal het wel goed zijn maar ik heb nog één vraag zodat ik het zeker weet.

    Zodra de pc eenmaal aan is, is de harde schijf zo bezig dat ik 10 minuten lang geen programma kan aanklikken. Zoveel geheugen word er dan gebruikt. ik heb 4G geheugen.

    Wanneer de bedrijvigheid van de schijf klaar is, kan ik weer alles op de pc doen. Dit gebeurde ook daar ik alles had uitgeschakeld.

    Hoort dat wel zo?

    Gr.

  • Ben

    Hallo,

    Die twee programma's kan je het beste verwijderen.

    Doe daarna: http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst-(aangepaste-versie-dd-25-03-2014)#msg-4625317

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.