Is versatel ook op de PC die niet op internet kan je provider
1 hooft pc. De anderen gedeeld met zo"n kasje (weet even niet de naam meer).
toen moest de hooftpc eeste altijd aan zijn. Nu hoeft dat niet meer omdat wij een Multimedia modem werkt als een centrale ingang voor de nieuwe versatel diensten :20Mb ADSL internet,tv,voetbal en telefoniediensten.
Maar die pc heeft het altijd gedaan, ook toe wij dat kasje gingen gebruiken.
Ik ben bang dat we wat weg hebben gegooid.
Maar hoe kom ik daar achter, want ik kan ook geen herstel meer doen dat gaat niet open.
hallo.
ik zit sinds een paar dagen bij online.nl, heb vanaf dag 1 al problemen ondervonden met het bellen, ik was bij internetplusbellen van de kpn, en ik probeer steeds via mail te mailen naar online dat ze mij bellen, want als ik hen bel, dat zijn mijn belkosten zo op, want het is iedere keer menu dit en menu dat, maar ik zit sinds meer dan een week wel zonder telefoon, als ik alles had geweten was ik bij kpn gebleven, want dit is hopeloos.
ze hebben een service van niks, dus ik raad iedereen aan, ga niet naar online.nl, ze mogen dan goedkoop zijn, maar als je wilt bellen, dan kun je wachten tot je een ons weegt.
heb hen vanmiddag ook gemaild, maar zit nog steeds te wachten op hun telefoontje, en tot die tijd kan ik nergens heen bellen en kunnen we ook niet gebeld worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?