virus in belastingaanslag

  • fred

    ik een virus waarschuwing gekregen van mijn virus proggie

    C:\PROGRAM FILES\BELASTINGDIENST\AANGIFTE INKOMSTENBELASTING\2007\IB2007U.EXE

    een w32/Backdoor.buxp

    ben ik de enige kan dat veel kwaad wat moet ik eraan doen ik ben nog niet klaar ik durf hem niet te deleten.Bij de belastingdienst hebben ze geen email hoe moet ik het die mensen laten weten

    mvrgrt fred

  • John

    Laat de .EXE file even online scannen bij Jotti

    http://virusscan.jotti.org/

  • The Cosmos

    Hoi Fred,

    Welke virus-scanner gebruik je?

    Enkele scanners zien hem als een zgn. “false positive”

    Waarschijnlijk zal je dat ook zien als je hem bij Jotti laat scannen zoals John al voorstelt.

    Jos :)

  • fred

    A-Squared

    Found nothing

    AntiVir

    Found nothing

    ArcaVir

    Found nothing

    Avast

    Found nothing

    AVG Antivirus

    Found nothing

    BitDefender

    Found nothing

    ClamAV

    Found nothing

    CPsecure

    Found nothing

    Dr.Web

    Found nothing

    F-Prot Antivirus

    Found nothing

    F-Secure Anti-Virus

    Found nothing

    Fortinet

    Found nothing

    Ikarus

    Found nothing

    Kaspersky Anti-Virus

    Found nothing

    NOD32

    Found nothing

    Norman Virus Control

    Found nothing

    Panda Antivirus

    Found nothing

    Rising Antivirus

    Found nothing

    Sophos Antivirus

    Found nothing

    VirusBuster

    Found nothing

    VBA32

    Found nothing

    met andere woorden een andere virusscanner aanschaffen

    bedankt voor jullie reactie

  • The Cosmos

    Hoi Fred,

    Hoeft niet hoor, elke scanner laat wel eens een steekje vallen ;)

    Welke gebruik je nu?

    Jos :)

  • peter

    hoi allen,

    ook ik heb het belastingvirus,orange virusscanner signaleert het en verwijdert het ook maar het komt steeds terug,Jotti heeft bij mij niets gevonden,

    hoe verder,

    p.s. de belastingdienst liet mij via e belastingtelefoon weten dat er geen virus in hun programma zat., graag reactie

    Gr. Peter

  • Reinier

    Ik heb hetzelfde probleem. Ook gebeld met de belastingtelefoon. Ze vertelede me dat het aan mijn PC zou liggen. Moest maar een nieuwe scan uitvoeren en het eventuele virus verwijderen. Vond het wel frapant dat dit virus alleen in de software van de belastingdienst voorkwam. Ik wil ook graag weten hoe het nu verder moet.

  • Lex

    Ik heb sinds 5 maart de virusscanner van Orange en die vond dit virus en heeft m verwijderd. Een vriendin van mij had deze virusscanner al en kreeg bij downloaden van aangifteprogramma de melding dat het programma het virus bevatte.

    Vandaag een brief naar belastingdienst en naar Staatssecretaris van het ministerie van Financiën gestuurd.

  • Karel

    Ik heb ook een virusscanner van Orange en heb het virus kunnen vinden. Echter heb ik tot 3 maal toe het virus proberen te verwijderen wat niet is gelukt. Hoe nu verder?

  • Lex

    Tja… hoe nu verder?

    Antivirusprogr van Orange lijkt het virus te verwijderen, maar dan duikt t virus enige tijd later op een andere plek weer op.

    Ik ga morgen weer met Orange bellen en hoop dat er een oplossing komt, zoniet dan moeten we de belastingdienst aansprakelijk gaan stellen…

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.