virus in belastingaanslag

  • burt

    Ik kan mijn aanslag niet doorsturen. Mijn computer heeft geen virus.

    Wat nu?

  • Aqua

    Bij mij wordt het eerste biljet dat bovenaanstaat kapot gemaakt. Als ik het opnieuw invul. hetzelfde liedje.

    Bij de bedrijfs belastingen krijg je na hard zwoegen en eindelijk verzenden foutcode 21150 te zien en het biljet kan niet verzonden worden. wel deze foutcode bestaat niet bij de belastingdienst. die gaan tot 21000. dus een virus. Bale.

    Weet iemand de naam van dit virus en in welke map in C is ie te vinden en te deleaten?

    Hoop dat iemand dit weet. dan is ie zo te verwijderen.

    Zo te lezen aan jullie berichten zit dit virus er dus al bij het downloaden in.

    Succes allemaal.

  • aqua

    w32/Backdoor.buxp

    deze is niet te vinden in mijn pc. Misschien bij mij een andere?

    De belastingdienst, leuker kunnen wij het niet maken, is het niet.

    Uren zit ik te tobben nu.

    geweldig

    Aqua

  • Huib

    Hallo allemaal,

    Ooit de volgende link al eens gezien:S:S

    http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

    Dit om het 1 en ander uit te sluiten;)

    De helpers willen iedereen heel graag helpen, maar kijk dan wel eerst ff ietsie pietsie verder dan de neus lang is.

    Helemaal boven aan deze site staat sticky met daarnaast VOER DIT EERST UIT, VOORDAT JE DE LOGJES PLAATST!!

    Als je een virusprobleem hebt, voer je dat als 1e uit;)

    Succes,

    Huib:)

  • Jan

    Tijdens het downloaden van het inkomstenbelasting programma voor 2011, kreeg ik een virus meegestuurd, dat F-Secure er uit haalde en verwijderde.

    Twee uur daarna (de aanslag was al lang de deur uit) verwijderde F-Secure deze virus nog een keer. Hopelijk blijft ie nu weg.

    Ik heb de Belastingdienst gebeld, maar ik kreeg de indruk dat de moeilijk sprekende (en begrijpende?) juf het niet goed naar de ICT'ers zal doorsturen.

    Ik kan de screendump van de verwijdering niet mailen naar de B-dienst. “Nee, dat kunt u alleen schriftelijk”. Ja, dan heeft na twee dagen half Nederland die virus ook op de PC.

    Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker (voor de B-dienst, ja!).

  • fazantje

    Hoi Jan,

    Heb je het formulier van de volgende link gedownload:

    http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/campagnes/landingspaginas/prive/aangifte/?ns_campaign=ih2011&ns_mchannel=sea&ns_source=google&ns_linkname=%2Bbelasting%20aangifte%202011&ns_fee=0

    Ik heb getest met NOD32 en met MBAM, eerst de exe en daarna het gehele programma.

    Beiden vonden niets;)

    Daarna een online scan met F-secure en ook deze vond niets.

    Ik vermoed dan ook dat het toeval is geweest en een z.g.n. false positieve.

    Prima dat je direct hebt gereageerd bij de belasting en hier(tu)

    Groetjes Huib;)

  • henkvanderv

    Ik vind dit verhaaltje, ik krijg de melding 21150 nu bij de aangifte 2013. Alle virusscanners die genoemd worden heb ik inmiddels geinstalleerd en uitgeprobeerd. Het lijkt allemaal niet te lukken. Is er iemand met een tip?

  • Jos H

    Henk, maak een nieuw topic aan en voer het stappenplan uit.

    http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst-%28aangepaste-versie-dd-08-01-2014%29#msg-4625317

    Plaats daarna de gevraagde logjes een wacht op de helpers.

    Het topic waarin je plaatste is wel heel erg oud.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.