virus , alle beveiliging werkt niet meer !!!!!!

• maria

heel veel dank voor uw reactie , gisterenavond heb ik al laten weten ( waarschijnlijk niet duidelijk genoeg ) dat het verwijderen van avg gelukt was met de eerste link van Huib , toen heb ik de testversie van nod32 erop gezet en de combofix gedaan . Heeft U toevallig gezien hoe die eruitziet ? Ik zou heel graag willen weten of mijn laptop nu schoon is , en ook wat ik moet doen met die wizzard van microsoft office professional die steeds opend als ik mijn e-mail wil bekijken .Ik kreeg de melding dat er een nieuwe update was , die had ik gedaan , was servicepack 3 ( heb ik dat nodig ? ) bij afsluiten waren er ineens 32 updates , en nu elke keer de wizzard . te activeren per internet of telefoon . ik durf het niet aanteklikken , want ik weet niet of ik weer wat stoms doe .

• maria

Hallo , ik wilde net een e-mail maken , maar dat kan niet , het is vergrendeld ! komt dat door die wizzard van microsoft ? moet ik die activeren ? Heeft dit nog te maken met het probleem dat ik had of moet ik met deze vraag bij de buren zijn ?kan iemand mij aub een antwoord geven ? alvast hartelijk dank

• maria

er staat u moet het abonnement activeren , heb geprobeerd het te doen om te zien wat er kwam , of het gratis was of niet , maar kreeg de melding , ongeldige productcode , wat is dit toch allemaal , ik wil gewoon e-mailen.in configuratiescherm - software staat windows office professional , zeker weten dat ik daar niet om gevraagd heb . is dat gekomen toen de combofix de windows recovery console geplaatst heeft ? en als ik als ik windows office professional verwijder uit software , kan ik dan weer gewoon e-mailen ?

• Teaser

Als je een legale versie hebt dan even contact opnemen met microsoft.

Illegale versies mogen we geen ondersteiuning aan geven >:D<

• maria

wat bedoel je met legale versie , ik heb laptop nieuw gekocht , 2 jaar terug en de updates zijn gewoon van microsoft binnen gekomen, dan is alles toch legaal?

• maria

of zou het binnen gekomen zijn met het virus ?

• Jos H

Maria, je bent nu aan het crossposten, dit wordt niet op prijs gesteld.

http://hardware.startpagina.nl/prikbord/4808490/4808668/re-verwijderen-windows-xp-office-professional#msg-4808668

• maria

sorry Jos , ik dacht dat de vraag over office hier niet hoorde omdat het geen virus was . zal hier blijven . ik heb echt geen illegaal spul gebruikt , wist niet eens wat office professional was en service pack 3 , ik zou niet weten waar het nodig voor was . deze 2 dingen heb ik niet zelf gezocht , was tevreden hoe alles was , Mijn vraag nu is krijg ik dit niet weg met systeemherstel . bij vorige herstelpunten gekeken en zie bij 1 maart Software distribution service 3.

bij 2 maart combofix created restore point

en geinstalleerd esed nod 32 antivirus

en software distribution service 3.0 , wat dat is weet ik niet , maar het is zelfde als de dag er voor

4 maart installed windows media player 10 , had ik altijd al dus begrijp dit ook niet , heb zelfs helemaal geen media player gebruikt vandaag.

dus zou ik niet weten welke ik moet kiezen voor herstelpunt terug zetten .

vind het erg jammer dat jullie denken dat ik met illegale windows versies bezig ben .

• Jos H

Even een correctie Maria.

Ik en niemand hier kunnen beoordelen of je een legale versie hebt, alleen het probleem dat jij niet tot activatie overgaat wekt deze gedachte.

Als laatst tip adviseer ik je om met Microsoft contact op te nemen indien je niet wilt activeren.

Gr Jos H

• maria

ik heb allang geprobeerd contact te krijgen met microsoft , bandje met kies 1 kies 2 enz. tot en met i d nummer waarin OEM en de reactie daarop om contact te nemen met de leverancier ( acer ) die dus niet bereikbaar is . ben nu bezig met systeemherstel , wat ook niet zo succesvol is omdat de avg weer terug komt . ga deze dus weer verwijderen , maar ook gezien dat al de updates weer terug komen , dus afgesloten zonder updates want anders activeer ik die wizzard weer . heb nu nod 32 uitgezet en ga nogmaals proberen avg te verwijderen ( want heb gezien dat op 1 maart alles nog wel functioneerde ) .