De updates kun je ook ophandmatig zetten.(melden als er zijn) en selecteren voor Ms office.
ik heb systeemherstel gedaan naar 1 maart , opnieuw avg verwijderd en nod 32 geinstaleerd . ik kan nu weer e-mailen en word gebruiken . maar rechtsonder is weer dat gele schild met er zijn updates beschikbaar en ook als ik af wil sluiten zijn er updates . als ik die aan zou klikken begint het natuurlijk weer opnieuw en komt die wizzard weer . ik wil geen office professional. in software staat windowsXPservicepack3 zonder grootte en microsoft officeXP Professional 232 MB .ik wil beide niet , hoe kan ik die verwijderen zonder de originele word te blokkeren .
er zit dus niets anders op dan de updates die er staan te negeren , graag zou ik willen horen of de combofix - log in orde was ,want daar heeft niemand op gereageerd . ik denk nu dat het programma binnen is gekomen met het virus , want die dag heb ik op google gezocht naar info over pdf-word converter .
Maria,
Om e.e.a. duidelijk te houden zou ik de Office-professional software verwijderen via Configuratie/Software.
E-mailen kun je altijd via Outlook Express (onderdeel van XP) of Live Mail (onderdeel van Vista)
Daarna je logjes hier laten controleren.
Als dan alles in orde is, op het hard/software prikbord eventueel verder gaan met Office.
ik had de fout gemaakt om de vraag al eerder bij de buren te stellen en daar werd gezegd dat als ik het verwijder waarschijnlijk alles kwijt zou zijn omdat het overgeschreven zou kunnen zijn .ik heb daar niet verder gevraagd omdat ik aan twee kanten vroeg . , ik heb nog niets van het combolog gehoord , maar omdat alles op het moment werkt en ik over een week voor een paar maanden naar het buitenland ga durf ik nu niets meer te proberen want waarschijnlijk is het dan niet op tijd klaar , en omdat ik dan niet op internet ben is het ook geen probleem dat ik niet kan updaten , maar word heb ik dan nodig en zal als ik terug ben vol goede moed opnieuw beginnen, iniergeval allemaal bedankt voor de hulp tot nu .
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?