Spybot - Ad-aware

• Dymph

Hallo allemaal

Ik lees hier regelmatig even mee en zie dat er de laatste tijd niet meer zo vriendelijk gesproken wordt over Spybot en Adaware

Ik heb ze er beiden uitgehaald en vervangen door SUPER Antispyware en MBAM maar ze staan nog wel steeds in de eerste link wat je moet doen voor je een logje kan plaatsen.

Ik adviseer mensen zo nu en dan deze link op te volgen maar ben nu een beetje verward dus graag jullie advies

Een trouwe lezer die zelf geen problemen heeft tot nu toe.

Dymph

• asteri

Hoi Dymph,

Als je mijn posting even door leest, kom je er tegen dat ik een beetje tegen hetzelfde opgelopen ben, en nu zit ik vreselijk te twijfelen wat wijsheid is.

Mag ik eens van je horen hoe jou Superantispyware bevalt, in plaats van ad aware en spybot and search?/

• Ben

Hallo,

Bekijk anders via google hoe meer mensen superantispyware bevalt,

http://tweakers.net/meuktracker/21358/superantispyware-4281008.html

Heb hem zelf al 2 jaar maar bevalt mij zeer goed,

Ben

• fazantje

Hoi Dymph en Asteri,

Het lijkt nu verwarrend, maar het stappenplan is niets mis mee;)

Er zijn bij lastiger problemen wel meer programma's die je dan moet downloaden en installeren, bijvoorbeeld combofix, voor jullie als mee lezers de denk ik meest bekende, en daarna weer moet verwijderen.

Ad-aware zou ik na een controle weer verwijderen, omdat Ad-Watch de zaak flink kan vertragen.

Wat Spybot betreft, daar in in principe niets mis mee, die kun je gewoon laten staan en draaien wanneer jij dat nodig vind.

Wel zit Tea timer vaak in de weg met een schoonmaak.

Deze kun je tijdens de installatie uitschakelen.

Wat betreft SuperAntiSpyware, deze kun je natuurlijk altijd laten draaien als je dat wilt.

Iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren qua progjes, en wat betreft het stappenplan, daar is door de beheerders van dit prikbord goed over nagedacht

Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijkheid heb gecreëerd;)

En nee, ik ben niet 1 van de beheerders.

Groetjes Huib:)

• asteri

Hoi allemaal,

wat ik dan nu graag wil weten,

als ik Superspyware download en installeer, staan de instellingen dan goed zo als ze zijn, of moet ik dan nog weer dingeen aan- en uitvinken?//

En gaan die spybot e syperspyware elkaar danniet tegenwerken?? tevell van al dat kan toch ook niet goed ( en nodig zijn ?)

• Ben

Asteri,

Alles in superantispyware staat goed en kan goed overweg met spybot.

Ben

• fazantje

Hoi Asteri,

Ik zou zeggen, probeer het uit;)

Let er wel ff op dat je niet 2 scanners tegelijk gaat opstarten/laten scannen.

Ik zou niks aan de instellingen doen.

Ik heb nog nergens gehoord of gelezen dat SAS en Spybot elkaar tegen werken, dus probeer het;)

• Ben

Hier misschien nog wat aan,

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=349510

Suc6 Ben (:P)

• asteri

Fijn Ben,

hier zocht ik eigenlijk naar om het beter te begrijpen

hartelijk dank!!!!

Ik print het gelijk uit om te bewaren

• fazantje

Bedankt Ben,

Heb de link opgenomen op mijn startpagina;)

Mag geen reklame hier maken, maar google op fazantje en dan is het gelijk de 1e hit:D