Spybot - Ad-aware

• Dymph

Hallo asteri en allemaal

superantispyware bevalt me prima en ik zie dat er al genoeg is gereageerd

Mijn vraag kwam eigenlijk door bepaalde opmerkingen in dit forum dat de twee aanbevolen programma's het de helpers eerder moeilijker maakte en ze eigenlijk uit het lijstje moesten verdwijnen.

vandaar even mijn vraag.

Ik heb deze dus niet meer en ben blij met superantispyware en mbam plus de rest natuurlijk

Groetjes

Dymph

• Ben

Asteri,

Graag gedaan suc6 er mee,

Ben(:D

• Argus

Beter laat dan nooit :D

Zowel Spybot s&d als ook Ad-aware hebben een Guard,bij Spybot is dit TeaTimer en bij Ad-aware is dit Ad-Watch

Deze worden automatisch geïnstalleerd bij downloaden

Windows Defender heeft ook zo'n functie

Probleem is echter dat al deze Guards er voor zorgen dat ten eerste de pc traag maken maar vooral het schoonmaken van de PC verhinderen

Men moet als helper de TS er iedere keer weer op wijzen om deze Guards te de-activeren

SuperAntiSpyware staat gelijk aan MalwareBytes Antimalware en ze vullen elkaar goed aan

• asteri

Hoi Argus,

wat is een TS-er???

Wanneer is het dan aan te bevelen om de guard uit et schakelen??? Aleen als je gaat schoonmaken en daarna wer activeren??

• Argus

wat is een TS-er??? =Topic Starter

Op één Pc mag één Guard geactiveerd zijn

Maar er komen steeds meer Guards,mijn MBAM Pro en Virusscanner hebben zelfs een Guard

Dan ook nog Spysweeper,SpywareDoctor,en zelfs SuperAntiSpyware en dan vraagt men zich af “Mijn PC is zo traag”

De doorsnee PC gebruiker weet niets van computers een veel gehoorde kreet is “hij moet het gewoon doen”

Vroeger kon je zelf kiezen ja Guard,nee Guard nu word het voor je geïnstalleerd