RegCleaner

• Hetty

Hallo allemaal,

ik heb er een probleem bij.:(

Gisteren heb ik het programma Regcleaner gedownload en niet eerst een backup gemaakt:? en heb een aantal dingen verwijderd van Microsoft Office.

Nu als ik een programma wil draaien b.v. Schijfopruiming, krijg ik iedere keer deze sticker;

C;\WINDOWS\System32\cleanmgr.exe, (en dit staat in het berichtje);

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.

Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het Configuratiescherm.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen a.u.b.? Ik snap er niets van.

Ook krijg ik bij sommige sites van b.v. CCleaner een sticker met 2 sleuteltjes die zegt;

Met welk gebruikersaccount wilt u dit programma uitvoeren?

Dan staat er, ‘Huidige gebruiker……..’ (mijn gegevens dus)

Dan staat er aangevinkt, ‘Mijn computer en gegevens beschermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma’s'.

Als ik het vinkje weghaal en op oké klik dan opent de site pas.

En dit krijg ik nu iedere keer bij bepaalde sites, voorheen klikte ik op een koppeling en dan opende de site zich gewoon!

Weet ook hier misschien iemand een oplossing voor a.u.b.?

Het is hopenlijk een beetje duidelijk, al is het verhaal wat lang, weet het anders niet uit te leggen, sorry!!

Groetjes, Hetty.

• fazantje

Hoi Hetty,

Gaat het om Regcleaner van Jouni Vuoro:S:S

Dan kun je alles terug zetten want deze regcleaner maakt zelf een backup van het verwijderde;)

Open regcleaner en ga dan helemaal rechts naar reserve kopie.

selecteer deze en dan terug zetten;)

Groetjes Huib:)

• Hetty

Hoi Huib,

helaas heb ik het programma verwijderd.

Had de download genomen van het seniorenweb, RegCleaner.exe (4177KB) via ZD-Net.

Dat is dus die van Jouni Vuoro.:S:S

Maar heb hem zoals gezegd al verwijder.

Nu zit ik dus met die vervelende stickers die steeds komen en ik kan geen schijfopruiming meer doen.:(

Groetjes, Hetty.

• fazantje

Hmm, Systeem herstel:S:S

Groetjes Huib:)

• Hetty

Misschien zijn er nog andere mensen die mij kunnen helpen?

Groetjes, Hetty.

• Hetty

Is er echt niemand die mij hiermee even kan helpen a.u.b.?

Groetjes, Hetty.

• Ruudje

Antwoord is al gegeven!

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/10240716/10242585/re-regcleaner#msg-10242585

• Hetty

Ik kan geen systeemherstel en schijfopruiming draaien, want dan krijg ik iedere die sticker zoals boven vermeld in mijn bericht!

Groetjes, Hetty.

• Ruudje

Heb je wel alle rechten op die computer?

Heb je dus een beheerdersaccount?

• Hetty

Ja, ik heb alle rechten!

Maar dit is gekomen toen ik RegCleaner heb gedraaid, en ik denk iets verkeerds heb verwijderd.

En nu zou ik het graag weer herstellen, want zoals ik heb vermeld heb ik helaas geen backup gemaakt.:(

Groetjes, Hetty