Vraagje over avast antivirus

• Plinius

het updaten via windows is gelukt maar de pc is onrustig en wat traag op mijn eigen account. ik heb adobe reader 8 nog staan en die krijg ik niet verwijdert dan geeft ie aan fout 20 :S

mijn bureaublad van de admin account ziet er ook heel anders uit dan van mijn eigen account dus er zal wel meer mis zijn maar ik weet niet wat

• Ben

Sorry ik ga het steeds minder snappen je had eerst adobereader 5 en nu ineens 8??

• Plinius

er staat nog een reader 8 op?

• Ben

Hallo,

Ik denk dat het op je pc (of laptop) een zooitje is, alles door elkaar,nooit geupdate???

Zoals we nu bezig zijn woord hopeloos,het beste is(en snelste) vista opnieuw op je pc te installeren!!

Heb je een herstel schijf??of losse schijfjes bij je pc gekregen of gemaakt?

Maar ik zou wel iemand zoeken die je kan helpen vista te instaleren.

Ik geef het niet op maar je systeem woord hier niet beter van,en opnieuw instaleren gaat sneller.(tu)

Suc6 Ben(:P)

Ps(maak wel een backup van foto's of andere belangrijke dingen)

• Plinius

Voor alle hulp van iedereen. Ik ben denk ik toch wel verder gekomen hoop ik.

Enorm aardig van jullie om zo behulpzaam te zijn en er is enorm veel kennis hier!

Heel veel groetjes Plinius (tu):)

• Plinius

Nu kan ik dit wel openen en lezen Jos en snap nu hoe je het moet exporteren.

ik heb alleen begrepen dat ik mijn adm account niet moet gebruiken, alleen in noodzaak?

• Hans

Als ik het hier zo lees zijn er in elk geval een aantal mensen die aardig wat verstand hebben van dit programma.

Ik zit met een compleet ander probleem aangaande Avast. Ik heb dit programma nu een paar dagen, sinds ik mijn laptop terugheb van het herstellen van een gecrashte HD. In het verleden gebruikte ik Grabit om gegevens te kunnen downloaden van nieuwsgroepen. Alleen als ik grabit nu een bestand laat zoeken lijkt het wel alsof hij geen verbinding kan maken. Maar het meest gekke is dat hij wel de complete lijst van nieuwsgroepen kan downloaden of updaten…… schiet mij maar lek.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen, want ik snap er geen bal meer van.

Alvast bedankt

Hans

• Jos H

Hallo Hans.

Als jij jou probleem eens in een nieuw topic zou plaatsen met uitleg van je probleem.?

Is wel zo duidelijk en overzichtelijk.!