mysearchresults spyware

• rene

Hoi Ben,

Dit probleem;

- Hoe krijg ik de kleuren etc weer terug van windows (met melding windowslogonfile beschadigt run chckdsk)

is ook opgelost!

blijft dus over;

- Kan ik Office (legale versie) nu met de schijf hetstellen (toch wat foutmeldingen hier en daar)

- Hoe krijg ik de kleuren etc weer terug van windows (met melding windowslogonfile beschadigt run chckdsk)

Als ik het file bijvoeg kan ik het bericht niet posten omdat het te lang is. Kan ik het je mailen of zal ik het in 2-en knippen en in 2 berichten posten?

Groet,

René

• Ben

Hallo,

Neem hier wel de tijd voor!

Volgende stap:

Ga even naar start > type daar in de zoekbalk cmd

Type dan in het scherm sfc /scannow (denk om de spatie)

Hou de dvd van windows bij de hand er kan om gevraagd worden

Volgende stap:

Download windows6.1-KB976932-IA64.exe: http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=5842

Start op in veilige modus: http://malwareinfo.nl/tips-artikelen/opstarten-in-de-veilige-modus/

Installeer dan SP1.

Vertel hierna de uitslag.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• rene

Hallo Ben,

Ik heb geen orginele cd van W7. Het was al geinstalleerd op de laptop toen ik hem kocht en heb er geen cd's bijgekregen. De persoon die het opnieuw voor me heeft geinstalleerd, vertelde dat hij w7 opnieuw heeft kunenn installeren vanf de harde schijf. Misschien staat daar een soort back up? Hoe zou ik die kunnen vinden?

Groet,

René

• fazantje

Hoi Rene,

Je kunt ook bij iemand een originele cd lenen.

Dat werkt wel;)

Groetjes Huib;)

• rene

Hallo Huib,

Is het geen probleem dat mijn versie in het NL is en de versie die ik ga lenen in het Portugees is?

Mag ik Office al herstellen of nog even wachten?

Kan een paar dagen duren voordat ik een orginele versie kan lenen. Sluit deze posting aub nog niet af, ga er zo snel mogelijk achteraan.

Respect voor jullie tijd en hulp op dit forum.

Fijn weekeinde ,

René

• rene

Heb nu opeens een melding rechts onder in mijn scherm;

Windows 7

built 7601

Dit exemplaar van windows is niet legitiem

Mijn exemplaar is wel legitiem…. Iemand een tip?

Denk soms wel eens met weemoed terug aan stapel papier :X

• rene

Heb nu opeens een melding rechts onder in mijn scherm;

Windows 7

built 7601

Dit exemplaar van windows is niet legitiem

Mijn exemplaar is wel legitiem…. Iemand een tip?

Denk soms wel eens met weemoed terug aan stapel papier :X

• Ben

Hallo,

Ik denk dat het mannetje wat je heeft geholpen toch met iets illigaals is bezig geweest :S

Want een Windows vind je niet of haal je niet van een harde schijf.(de code je moet je dan wel krijgen en die heb je ook niet)

En daarom heb je problemen om SP 1 te installeren.

Ik denk toch dat je een hele nieuwe Windows 7 moet gaan kopen (laat hem vanuit NL opsturen) en je pc opnieuw moet installeren.

Back-up wel alvast je belangrijkste dingen zoals je foto's,word en andere belangrijke documenten.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• rene

Hoi Ben,

De code heb ik wel; die staat als oem code op de onderkant van de laptop. De melding is nu trouwens weer weg…..

René

• Ben

Hallo,

Probeer het volgende: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=173&t=3151

Kies hier de “Startup repair”

Installeer daarna Sp 1 zoals ik al had bescheven.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.