mysearchresults spyware

• rene

Hoi Ben,

ik ben naar de winkel teruggegaan en laat ze het opnieuw installeren; ik heb zoveel foutmeldingen na alle programma's (zoals adaware, spybot etc. etc). Vertelde hem dat SP1 er niet op zat. Hij zij dat op mijn computer SP3 geinstalleerd was en dat SP1 daar in zat. Is dat correct?

Groet,

René

• Ben

Hallo,

Windows XP gaat tot SP3

Windows Vista tot SP2

Windows 7 tot SP1

Dus ik weet niet wat hij allemaal doet :S

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• Jos H

Goede zaak met verstand van zaken. :S

• fazantje

Hoi Rene,

Al die foutmeldingen heb je niet te danken aan de programma's, adaware, spybot e.d. maar aan het verkeerd (niet goed) installeren van windows.

Houd nu goed in de gaten dat het nu wel goed gaat.

Laat de computer, voordat je heb mee naar huis neemt eerst een scan doen met HijackThis.

In het verkregen logje kun je zien of SP1 geinstalleerd is, zie voorbeeld:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4

Scan saved at 15:58:06, on 28-10-2012

Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)

Staat dit er niet bij, dan heeft het bedrijf geen werk geleverd waar jij voor moet betalen!!!

Groetjes Huib;)

• René

Heb vanmiddag m'n laptop opgehaald en ben nu (04.50 uur lokale tijd) klaar met alles te installeren.

De expert gaf toe dat ie zich vergist had (SP3) en heeft nu ook SP1 geinstalleerd.

Heb 118 updates van windows geinstallerd, google drive en office (legale versie).

Alles ziet er goed uit dus hoop dat alle problemen zijn opgelost. Vind wel dat het lichte van de harde schijf erg veel en erg lang brand; via task manager gezien dat “het” veel en vaak tegen de 100% aanzit. Misschien toch iets kapot in de hardware?

Moet volgens mij nog java downloaden, maar als ik het me goed herinner, ging het daar vorige keer fout. Iemand een veilige site om java te downloaden?

Verder, nogmaals bedankt voor jullie tijd en inspanning om wéér zo'n computervreemde slome, met geduld en bergijpelijk uitleg te woord te staan.

Groet,

René

• Ben

Hallo,

Link Java: http://www.java.com/nl/

>>>Verder, nogmaals bedankt voor jullie tijd en inspanning om wéér zo'n computervreemde slome, met geduld en bergijpelijk uitleg te woord te staan.<<<

Daarvoor zijn wij er ook, niet iedereen heeft verstand van pc's(tu)

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• Ben

Omdat dit topic is opgelost word het gesloten.

Wilt U Uw topic als nog weer openen, stuur dan een privé bericht naar Ben of Huib (fazantje).

Zij zullen dan het “slotje” er van af halen en het topic is weer geopend.

Het AV team.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.