Hallo,
Ik heb geen andere link.
Voer eens uit wat Huib aangeeft en probeer een cd/dvd te lenen.
Gr.Ben
Hallo ben
Ik heb uiteindelijk mijn recoverydisks tevoorschijn getoverd maar ook hiermee loopt de laptop niet. Hij geeft een error \windows\system32\winload.exe status: 0xc0000 en ook \windows\system32\winload.exe status: 0xc000000f0fft.
Mijn vraag is: kan ik ipv recoverydisks een vista installatie-dvd gebruiken. Ik heb ergens gelezen dat dat niet kan.
Ik vermoed dat mijn harde schijf kapot is maar hoe kom ik daar achter.
Wat betreft de link naar recovery-cd's heb ik een andere site gevonden met diverse recovery downloads etc en gratis is en werkt wel (alleen bij mij niet omdat ik geen herstelpunten heb). Hier de link:
http://www.forum.probz.net/index.php?/files/
Wel in de gaten houden dat de bestanden volledig worden gedownload anders werken ze niet.
Gr erik
Hallo,
>>>Mijn vraag is: kan ik ipv recoverydisks een vista installatie-dvd gebruiken. Ik heb ergens gelezen dat dat niet kan.<<<
Dit kan wel, maar vaak staat er nog een verborgen partitie op waar de fabrieks instellingen opstaan en die ben je dan kwijt.
Kijk of jou pc ook nog terug gezet kan worden naar fabrieks instellingen? (kijk op de site van de leverancier naar type)
>>> Ik vermoed dat mijn harde schijf kapot is maar hoe kom ik daar achter.<<,
Tja dan zou hij in jou geval doorgemeten moeten worden.
>>>Wat betreft de link naar recovery-cd's heb ik een andere site gevonden met diverse recovery downloads etc en gratis is en werkt wel (alleen bij mij niet omdat ik geen herstelpunten heb). Hier de link: <<<
Bedankt voor de link.
Gr.Ben
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?