Geen geluid meer en fout melding in WMP

  • Ton

    Hij leest hem wel maar heb geen geluid zowel bij itunes als wmp

  • Ben

    Hallo,

    Is dit een laptop of desktop, en heeft deze en losse video/geluids kaart?

  • Ton

    Dit is een laptop, en deze heeft volgens mij geen losse geluids/videokaart.

  • Jos H

    Hoi Ben

    Kun je in de logjes zien of de media codecs geinstalleerd zijn.?

    http://download.cnet.com/Windows-Essentials-Media-Codec-Pack/3000-13632_4-10662709.html

  • Ben

    @ Jos nee, ik kan het niet zien maar Ton kan even in zijn programma lijst kijken.

    Als je op een andere site een filmpje wil kijken gaat dat dan ook niet?

    En kan je een DVD afspelen?

  • Ton

    Hallo,

    Moet ik iets met de media codecs en doen?

    Heb een DVD gestart WMP begint goed met de waarschuwing en kijkwijzer, daarna wordt het beeld zwart. Via een website heb ik een aantal filmpjes bekeken, Youtube filmpjes doen het in eerste instantie wel maar al gauw gaat het sneeuwen. Een ander filmpje heb ik bekeken via Vimeo deze doet het wel. Echter alles zonder geluid.

    Gr. Ton

  • Ben

    Hallo,

    Had je dit probleem al voor de infectie?

  • Ton

    Al zo'n 3 weken, ik wist niet dat er een infectie was. Dat wasmin of meer een toevals treffer.

    Heb vorige we het herstelpunt naar 01/12/2013 gezet, toen werkte het geluid ook weer. Na de updates van Microsoft en Microsoft security essentials was het weer mis.

    Gr..

  • Ben

    Hallo,

    Kijk eens bij je toen verkregen updates of er ook updates bij stonden van je geluidskaart of iets dergelijks.

    Anders weer systeemherstel doen en dan één voor één de updates binnen halen en kijken welke je laptop stoort.

  • Ton

    Ben,

    Het zijn alleen beveiligings updates.

    Als ik het systeem herstel op 01/12/2013, haal ik dan ook niet weer de infectie binnen?

    Gr. Ton

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.